3 λόγοι να κάνεις μία shirshasana

 
Η shirshasana είναι η ασάνα (στάση) στην οποία στέκεσαι με το κεφάλι κάτω και τα πόδια στον αέρα. Ίσως να μην ανήκει στις πιο απλές ασκήσεις που μπορείς να εκτελέσεις, ωστόσο τα οφέλη της είναι τόσο σημαντικά που σίγουρα αξίζει να την προσπαθήσεις!
 
Μειώνει το άγχος
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της γιόγκα, η στάση της κεφαλής γίνεται σε κάθε μάθημα προκειμένου να απομακρύνει το φόβο, την αγωνία και το στρες από το μυαλό και το σώμα. Σε συνδυασμό με σωστή αναπνοή, αυτή η στάση μπορεί πραγματικά να ανακουφίσει από τα συμπτώματα του στρες. Επίσης, στη γιόγκα με τις «ανάποδες» στάσεις είναι σαν να πατάμε το κουμπί «reset» του εγκεφάλου μας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι με την shirshasana του δίνουμε τη δυνατότητα να εργαστεί καλύτερα και έτσι έχουμε πιο καθαρή και αποτελεσματική σκέψη.
 
Τονώνει τη λίμπιντο
Η shirshasana κινητοποιεί την κυκλοφορία του αίματος τόσο στην υπόφυση όσο και στον υποθάλαμο, γεγονός που συμβάλλει στην έκκριση των ορμονών που σχετίζονται με τη σεξουαλική διάθεση, προσφέροντας βελτιωμένη ερωτική ζωή σε όποιον την κάνει. Επιπλέον, επειδή ανακουφίζει από το στρες και την κατάθλιψη, προκαλεί πιο ευχάριστη διάθεση στο άτομο –κάτι που συμβάλλει στην αυξημένη λίμπιντο.
 
Βελτιώνει τη λειτουργία της πέψης
Η φυσιολογική διαδρομή που πραγματοποιείται κατά τη διαδικασία της πέψης αναστρέφεται όταν στέκεσαι ανάποδα, επιτρέποντας καλύτερη αιμάτωση όλων των οργάνων που συμμετέχουν σ’ αυτή. Επιπλέον, κατά τη sirsasana, διάφορα υλικά που μπορεί να έχουν παγιδευτεί σε κάποιο σημείο του πεπτικού σωλήνα απελευθερώνονται. Έτσι, το κόλον και το έντερο καθαρίζονται και είναι πολύ πιο υγιή. Για ακόμα καλύτερη πέψη, προσπάθησε να αναπνέεις από το διάφραγμα όταν κάνεις τη sirsasana για να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη της.
 
Πηγή: www.eyogaguru.com
 
 

Σχετικά Άρθρα