Οι τρεις "κλεψιές" του αδυνατίσματος

February 16, 2017 - 9:26am By: editor 0 comments

 
Η σημασία του πρωινού γεύματος έχει αποκτήσει δημοσιότητα και οι περισσότεροι πλέον γνωρίζουμε πόσο αξιοσημείωτο είναι να ξεκινάει η ημερήσια διατροφή δυναμικά. Όσοι ενδιαφέρονται να αυξήσουν τον μεταβολικό τους ρυθμό και να  πολλαπλασιάσουν την ικανότητα λιπο-διάλυσης του οργανισμού τους, μπορούν να επιλέξουν ποιά από τις τρείς «συνταγές επιτυχίας» τους ταιριάζει καλύτερα.
 
1.       Αποτοξίνωση. Έπειτα από ώρες χωρίς τροφή (κατά τη διάρκεια του ύπνου) το σώμα ξυπνά αφυδατωμένο και έτοιμο να δεχθεί θρέψη. Του προσφέρουμε ένα θρεπτικό κοκτέιλ φτιάχνοντας ένα smoothie. Βάζουμε στο Multi-mixer 2 μήλα (κατά προτίμηση πράσινο που είναι αντιοξειδωτικό), 1 ακτινίδιο, μισό αβοκάντο (του οποίου τα «καλά» έλαια βοηθούν στην τόνωση του μεταβολικού ρυθμού) και έπειτα προσθέτουμε 2 στυμμένα πορτοκάλια και μισό στυμμένο λεμόνι. Το γεύμα αυτό απορροφάται με ευκολία από το στομάχι και μας κρατά χορτάτους. Στο smoothie αυτό μπορείτε επίσης να προσθέσετε ρόδι, φράουλες, σπόρους τσία ή/και λιναρόσπορο.
 
2.       Για τους λάτρεις του καφέ, που έχουν συνηθίσει να μην τρώνε πολύ το πρωί, αντί για «αέρα κοπανιστό» ή βουτήματα / κουλουράκια, ο ιδανικός συνδυασμός είναι μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα κακάο (70%) σε συνδυασμό με τον καφέ τονώνουν το μεταβολικό ρυθμό και προάγουν την λιπο-διάλυση κατά την διάρκεια της ημέρας. Τρείς γραμμές μαύρη σοκολάτα και 1-2 κούπες καφέ τονώνουν το καρδιαγγειακό σύστημα και διεγείρουν  τις λειτουργίες του οργανισμού.
 
3.       Ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι και δύο βραστά αυγά για τους αθλητές που χρειάζονται πρωτεΐνη και φρουκτόζη για δύναμη και αντοχή. Το πρωινό των «πρωτεϊνάκιδων» που θρέφονται κυρίως με πρωτεϊνούχες τροφές, αποφεύγοντας το άμυλο, για να ενδυναμώσουν το μυϊκό σύστημα και να «κάψουν» λίπος αθλούμενοι.
 
ΥΓ: Οποιαδήποτε συμπληρώματα διατροφής και εάν λαμβάνετε (λιποδιαλύτες, σπιρουλίνα, χλωρέλλα) καλό θα ήταν να τα συνδυάζατε με το πρωινό, για να έχουν δράση όλη την παραγωγική ημέρα.
 
.

Blog Category: 

Facebook

Advertising