4 τρόποι για να έχεις ένα πιο «υγιεινό» Σαββατοκύριακο!

June 24, 2017 - 12:18pm By: editor 0 comments

Μετά από μια μακρά και πολυάσχολη εβδομάδα, μπορεί να είναι δελεαστικό να αφήσεις τις υγιείς συνήθειές σου το Σαββατοκύριακο. Μελέτες δείχνουν ότι οι αλλαγές στον τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου μπορεί να προκαλέσουν δυσκολία στον ύπνο και αύξηση βάρους. Επομένως, μην αφήσεις το Σαββατοκύριακο να καταστρέψει τις συνήθειες που με τόσο κόπο χτίζεις μέσα στην εβδομάδα!
 

  1. Μην κοιμάσαι παραπάνω!

Τα πρωινά του Σαββάτου, ίσως δεν θέλεις τίποτα περισσότερο από το να βρεθείς στο κρεβάτι για μερικές επιπλέον ώρες. Αλλά αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη κίνηση αν θέλετε να βελτιώσεις συνολικά τον ύπνο σου.
Ο ύπνος τα σαββατοκύριακα μπορεί να επηρεάσει το «εσωτερικό» σου ρολόι. Αυτό θα μπορούσε να σε δυσκολέψει στο να κοιμηθείς και να σηκωθείς στη συνήθη ώρα μόλις ξεκινήσει πάλι η εβδομάδα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι καλύτερο να διατηρήσεις τον χρόνο που θα κοιμηθείς και θα ξυπνήσεις σταθερό και να μην μεταβάλλεις το πρόγραμμά σου για πάνω από μια ώρα τα σαββατοκύριακα.

  1. Η άθληση του Σαββατοκύριακου

Εάν τις καθημερινές δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για άσκηση, υπάρχουν καλά νέα – σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, μπορείς να το αντισταθμίσεις τα σαββατοκύριακα και να αποκομίσεις παρόμοια οφέλη με εκείνους που πηγαίνουν καθημερινά στο γυμναστήριο.
Επιπλέον, η ευεξία που θα νιώσεις με ένα πρωινό τρέξιμο στο πάρκο ή με τους έντονους ρυθμούς του χορού, θα σε γεμίσει με τόση ενέργεια για να αντέξεις μια αρκετά απαιτητική εβδομάδα.
 

  1. Κοινωνικοποιήσου

   Η συνάντηση με φίλους το Σαββατοκύριακο μπορεί να είναι καλή για την υγεία σου και να βοηθήσει την απόδοση της δουλειάς σου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας εργασίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας μελέτης του 2005 που πραγματοποίησαν ψυχολόγοι στη Γερμανία.
Η κοινωνική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου συνδέεται άμεσα με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση και  καλύτερη απόδοση εργασίας, στην αρχή της εβδομάδας.
 

  1. Δώσε προσοχή στο φαγητό

Αρκετές μελέτες έχουν βρει ότι οι Αμερικανοί τρώνε περισσότερο τα σαββατοκύριακα και συμβάλλοντας στην αύξηση του σωματικού βάρους.
Σε μια μελέτη του 2008, 50 ενήλικες των ΗΠΑ ζυγίζονταν καθημερινά για δύο έως τέσσερις εβδομάδες και στη συνέχεια συνέχισαν να ζυγίζονται περιοδικά κατά τη διάρκεια ενός έτους, ενώ προσπάθησαν να βγάλουν ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους.
Παρακολούθησαν επίσης τα τρόφιμα που έφαγαν, έτσι ώστε οι ερευνητές να μπορούν να εκτιμήσουν την πρόσληψη των θερμίδων τους.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι, πριν ξεκινήσουν το πρόγραμμα απώλειας βάρους, η πρόσληψη τροφής ήταν υψηλότερη τα Σάββατα - κατανάλωναν περίπου 240 θερμίδες περισσότερο τα Σάββατα, σε σύγκριση με μια μέση εργάσιμη ημέρα.
 
Στόχευσε σε ένα πιο υγιεινό και ευχάριστο σαββατοκύριακο και δες άμεσα τα ευεργετικά αποτελέσματα!

Blog Category: 

Facebook