Μενού τριών εβδομάδων για να χάσουμε τα κιλά των γιορτών από τον Δρ. Λίντμπεργκ (Eβδομάδα 2η)

Συνεχίζοντας το διατροφικό πρόγραμμα τριών εβδομάδων με πεντανόστιμες, εύκολες και υγιεινές συνταγές, που θα σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά των γιορτών και να κάνετε μία καλή νέα αρχή προτείνουμε να ξεκαθαρίσετε αρχικά τον στόχο σας και να αρχίσετε να κάνετε σωστά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.

 

​​​​​​

Βάλτε σωστούς στόχους

Οι περισσότεροι που έχουν προσπαθήσει να χάσουν βάρος γνωρίζουν ότι το πρόβλημα είναι πώς να κρατήσουμε το βάρος μας σε χαμηλό επίπεδο για μακρό χρονικό διάστημα και πώς να αποφύγουμε να πάρουμε περισσότερο βάρος από αυτό που είχαμε όταν ξεκινήσαμε. Πριν αρχίσετε ακόμη μια προσπάθεια αδυνατίσματος, φροντίστε να θέσετε σωστούς στόχους για να πετύχετε ένα πιο υγιές βάρος και καλύτερη υγεία σε μόνιμη βάση.

​​​​​​

 

Αυτό είναι και το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα. Πολλοί στοχεύουν απλώς στη μείωση του βάρους, ενώ θα έπρεπε να στοχεύουν σε μείωση του λίπους. Εάν κάποιος αρχίσει ένα μη ισορροπημένο πρόγραμμα μείωσης βάρους για να χάσει γρήγορα κιλά, είναι πολύ πιθανό να χάσει επιπλέον αρκετή μυϊκή μάζα και υγρά πέραν του λίπους. Έχετε υπόψη ότι αυτό που θέλετε να χάσετε είναι λίπος όχι μύες.

Το μέγεθος της μυϊκής σας μάζας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ικανή λήψη πρωτεϊνών και άσκηση με αντιστάσεις. Δεν θα αδυνατίσετε μετρώντας θερμίδες. Να θυμάστε ότι αυτό που βοηθάει πιο πολύ απ΄όλα είναι ο συνδυασμός στοχευμένης διατροφής και κατάλληλης άσκησης. Βάλτε ένα συγκεκριμένο στόχο. Το “θέλω να ασκούμαι περισσότερο” είναι πολύ γενικό και συνεπώς λιγότερο πιθανό να το κάνετε. Το να περπατάτε μισή ώρα καθημερινά είναι πιο συγκεκριμένος και ρεαλιστικός στόχος. Βάλτε λοιπόν ένα στόχο που θα έχετε την ικανότητα να φέρετε σε πέρας και αρχίστε να υλοποιείτε ρεαλιστικούς στόχους.

Καλή επιτυχία !

 

Φαίδων Λίντμπεργκ

Παθολόγος-Διαβητολόγος

Διευθυντής της Dr. Lindberg’s Clinic, Όσλο, Νορβηγία

www.fedon.no

 

Σχετικά Άρθρα