Γυμναστική στο σπίτι με το κανάλι Body in Balance της Cosmote TV

Τα νέα έρχονται καθημερινά από παντού και χρειάζεται ψυχραιμία και δύναμη. Ο κορωνοϊός και η αποφυγή εξάπλωσής του στη χώρα μας φέρνει ραγδαίες αλλαγές, ακόμα και στον τρόπο που αθλούμαστε. Έκλεισαν τα γυμναστήρια, για την αποφυγή έκθεσης στον SARS - COV 2.

Οπότε, τι καλύτερο από το να αρχίσουμε να γυμναζόμαστε στο σπίτι, ή στη φύση. Εκτός από το ότι διατηρούμε τη φόρμα μας μέχρι να φύγουν τα μέτρα και να επανέλθουμε στην πρότερη καθημερινότητά μας, δυναμώνουμε ταυτόχρονα τον οργανισμό μας ώστε να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες.

 

Ας δούμε πώς γίνεται αυτό, απλά, σε καθημερινή βάση, με το πρόγραμμα του καναλιού Body in Balance Greece που εκπέμπει στο 456 της Cosmote TV όλο το 24ωρο.

https://www.youtube.com/watch?v=Efm2jMubSrE&app=desktop

 

 

Υπάρχουν τηλεοπτικές ζώνες για την γυναίκα και το παιδί, για sports, πολεμικές τέχνες, άθληση με βάρη, yoga, Pilates και ασκήσεις για χορευτές.

Γυμναστείτε με τους καλύτερους trainers στον κόσμο. Όσοι δεν είστε συνδρομητές της Cosmote, ενημερωθείτε για τα εκπτωτικά πακέτα και στο μεταξύ μπορείτε να μας βλέπετε στο YouTube: Body in Balance Greece.

 

 

Σύμφωνα με μια μελέτη του περιοδικού Lancet, οι άνθρωποι που γυμνάζονται έστω και 15 λεπτά καθημερινά, μπορούν να ζήσουν μέχρι και τρία χρόνια παραπάνω.

Τα ακόμα καλύτερα νέα είναι πως δεν χρειαζόμαστε το γυμναστήριο και τα όργανά του για να κάνουμε τις παρακάτω ασκήσεις.

 

 

 

 

 

Για προθέρμανση, κάντε μερικά βήματα στην ίδια θέση, σηκώνοντας τα γόνατα ψηλά για 30 δευτερόλεπτα. ‘Επειτα κάντε ελαφρύ jog στην ίδια θέση για 30 δευτερόλεπτα. Και μετά, ώρα για ασκήσεις. Επαναλάβετε τον κύκλο δύο φορές, και προσπαθήστε να μεταβαίνετε όσο πιο γρήγορα γίνεται από την μία άσκηση στην άλλη, ώστε να κάψετε όσες περισσότερες θερμίδες γίνεται.

Καθίσματα

Σταθείτε όρθιοι, με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των γοφών. Πιέστε τους γοφούς προς τα πίσω και λυγίστε τα γόνατα, σαν να κάθεστε σε καρέκλα.

Κάμψεις

Τοποθετήστε τα χέρια σας ακριβώς κάτω από τους ώμους. Διατηρήστε την πλάτη σας ευθεία και τους μυς του κορμού σας σφιγμένους. Λυγίστε τους αγκώνες και χαμηλώστε, μέχρι το στήθος σας να απέχει λίγα εκατοστά από το πάτωμα.

 

 

Προβολές

Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, τοποθετώντας το βάρος σας στο πόδι που βρίσκεται κάθε φορά μπροστά. Χαμηλώστε, ώστε ο μπροστινός σας μηρός να βρίσκεται παράλληλα στο πάτωμα και το γόνατό σας να είναι πάνω από τον αστράγαλο. Κρατήστε την πλάτη σας ίσια.

 

 

Σανίδα

Τοποθετήστε τους βραχίονές σας στο πάτωμα, με τους αγκώνες να βρίσκονται ακριβώς κάτω από τους ώμους. Στηριχτείτε στα δάχτυλα των ποδιών, διατηρώντας τους μυς του κορμού σφιγμένους. Μείνετε στην στάση για ένα λεπτό.

Κάθισμα και άλμα

Επαναλάβετε την άσκηση του καθίσματος, και μόλις σηκωθείτε, τινάξτε τα πόδια και κάντε ένα μικρό άλμα. Επιστρέψτε στην θέση του καθίσματος.

Κοιλιακοί

Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να ακουμπούν σταθερά στο πάτωμα. Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από τα αυτιά. Σηκωθείτε και στρίψτε τον κορμό σας προς τα δεξιά. Σηκώστε το δεξί σας γόνατο, μέχρι να συναντήσει τον αριστερό σας αγκώνα. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Μόλις τελειώσετε τις επαναλήψεις σας, περπατήστε (κάντε μια μικρή βόλτα, ή επιτόπου) για λίγη ώρα για να χαλαρώσετε.

 

 

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας και κάντε ένα διάλειμμα από τις καθημερινές υποχρεώσεις σας, χαρίζοντας στον εαυτό σας κάποια λεπτά ηρεμίας και αναζωογόνησης.

Με  το ανανεωμένο πρόγραμμα του Body in Balance Greece.

 

 

Επιμέλεια: Ιφιγένεια Τσαντίλη -  Αρχισυντάκτρια- Επικοινωνιολόγος M.Sc.

Πληροφορίες από:  ΑΠΕ, iatronet.gr

 

 

Σχετικά Άρθρα