Άσκηση για ενδυνάμωση στα χέρια

Στις γιορτινές εμφανίσεις ταιριάζουν οι σφριγηλοί ώμοι και τα σφιχτά μπράτσα. Ασκήσεις για ενδυνάμωση των χεριών, μας προτείνει το Shape μέσω της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής, Χρύσας Βέργη.  Εκτέλεσε καθημερινά την ακόλουθη άσκηση και κατάπληξέ τους όλους με τη γράμμωση των χεριών σου.

  • Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα κρατώντας σε κάθε χέρι ένα δίκιλο βαράκι.
  • Σήκωσε τα χέρια σου ώστε να έρθουν παράλληλα με τους ώμους, με τους αγκώνες ελαφρώς λυγισμένους και λίγο πιο ψηλά από τους πήχεις των χεριών. Η στάση των χεριών σου θα είναι σαν να κρατάς το τιμόνι ενός ποδηλάτου. Εάν θέλεις να αυξήσεις την ένταση της άσκησης, άνοιξε τους αγκώνες ώστε τα χέρια σου να έρχονται στο πλάι του σώματος.

 

 

  • Επίστρεψε στην αρχική θέση. Θα πρέπει να νιώθεις την κίνηση στην κορυφή των ώμων σου.
  • Εκτέλεσε 4 σετ των 12 επαναλήψεων, τρεις φορές την εβδομάδα.

 

 

Πηγή: Shape.gr

Σχετικά Άρθρα