Burpees για ενδυνάμωση

Τα Burpees είναι από τις πιο αποτελεσματικές συνδυαστικές ασκήσεις, οι οποίες ξεκίνησαν από έναν Νεοϋορκέζο φυσιολόγο, για να αξιολογεί με αυτόν τον τρόπο την φυσική κατάσταση. Αργότερα ο αμερικανικός στρατός τα συμπεριέλαβε στα στρατιωτικά τεστ φυσικής κατάστασης και έκτοτε «δοξάζεται» το όνομα τους.
 

Πώς εκτελείται το Burpees

 

5 κινήσεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα

• Κάθισμα και τοποθέτηση των δυο χεριών στο έδαφος μπροστά(squat)

• Εκλάκτηση των ποδιών σε θέση σανίδα

Push-up

• Συσπείρωση των ποδιών στην αρχική θέση

• Όρθια θέση

….και πάλι από την αρχή !

 

 

Γιατί συστήνουμε Burpees

 

Βασικός στόχος στην προπόνηση είναι να συμμετέχουν οι μύες όλου του σώματος και αυτό ακριβώς γίνεται στα Burpees. Δυναμώνει το μυϊκό μας σύστημα και αυξάνεται η καρδιοαναπνευστική αντοχή. Αυξάνουν:

 

• Δύναμη

• Αντοχή

• Συντονισμός

 

Η αδρεναλίνη στα ύψη, ο καρδιακός σφυγμός στα όρια, το σώμα κινείται με ταχύτητα και μέσα σε όλη αυτή την τρέλα, μετράς ασταμάτητα επαναλήψεις.

Είμαι σίγουρη ότι σας έδωσα την καλύτερη πρόκληση.

 

 

Πηγή: Theboxnews,Positivehealthwellness
 

Επιμέλεια άρθρου: Μαντούδη Μάρω

Ε. Πετρουλάκη www.elenipetroulaki.gr

Σχετικά Άρθρα